Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2021 - 17:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er "Kingpin Private Browser" virkelig helt "Privat" ?

*
Eller en tilsvarende browser ?
*
* God Onsdag fra Jørn *
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2021 - 21:15 #1
browsere kan kun være private mht data på din pc - de bliver nødt til at sende dit ønske om søgninger/opslag et sted hen, og der har de så din ip-adresse (og evt mere).
Hvis du ikke er via VPN (virtuelt privat netværk)  hvor du har et mellemled, så vil den søgte side få data om dig.
Og bruger du VNP-løsninger, så har de disse data - de skal jo slå sider op på dine vegne, og vide, at det skal retur til dig.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2021 - 23:00 #2
Tak claes57
*
Det er nu, heller ikke, fordi jeg har en masse at skjule ....
*
Jeg hørte bare om den Browser.
Bruger, normalt Firefox. Som jeg er godt tilfreds med, ellers ....