Avatar billede 1Dorte Guru
01. april 2021 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stavekontrol

Kan man få staveforslag i word blot ved at køre musen henover ordet med røde streger?
Det er til min mor, så jeg vil ikke installere ekstra programmer.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2021 - 17:03 #1
hvis stavekontrol er slået til, så højreklik på fejlstavet ord, og der kommer forslag - alle ord med rød bølgestreg bør ses efter
Avatar billede 1Dorte Guru
01. april 2021 - 17:59 #2
Hej claes57.
Ja, det er sådan det er nu.
Min mor påstår blot, at hun blot plejer at køre musen henover.
Mvh Dorte
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2021 - 20:20 #3
Jeg tror, din mor husker galt...
Avatar billede Jan K Ekspert
03. april 2021 - 15:59 #4
I Cloud versionen af Outlook 365 er det ændret til venstre museknap, men jeg kan ikke genkende det fra nogen af de versioner af Word, jeg har adgang til.
Avatar billede ElliotPaske Praktikant
10. oktober 2021 - 08:36 #5
Du kan højreklikke på det røde ord, og den rigtige stavning dukker op. Medmindre det ord, din mor skriver, ikke genkendes af ord.

- https://sneglehuset.com/