05. april 2021 - 01:12 Der er 1 løsning

det går sku godt Håber i kan hjælpe mig

hej da jeg har haft server nedbrud med min nas server https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1036888?k=8377817
det køre nu men jeg har være nødsat til at geninstaller min windows server 2016 og jeg er kommet til det punkt at jeg skal opsette windows Anywhere access og skriver mit Dynamisk DNS xxxxx.remotewebaccess.com og klikker på enter og skal skrive mail adresse xxxxxxxx@hotmail.com
kode xxxxxxxx så står der anywhere access an error occurred while setting up your domain name hvad skal jeg gøre :( har fasdt IP fra ISP stofa håber i kan hælpe mig :)
05. juni 2021 - 16:22 #1
det dur nu