Avatar billede ErikHg Ekspert
06. april 2021 - 12:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Modtager ikke svar fra eksperten.dk

Der er opstået et problem - siden 1. april har jeg ikke modtaget én eneste såkaldt notifikation/meddelelse fra Computerworld/eksperten.dk.
Jeg har ellers indstillet modtagelsen til en masse emner; styresystemer, hardware osv osv. Jeg har en stationær, en bærbar og en mobil, men på ingen af dem kommer der noget fra eksperten i indbakken. Jeg kan sagtens modtage mail fra andre afsendere. Jeg har YouSee som udbyder og har været ind for at kontrollere om jeg ved en fejl skulle have blokere for eksperten, men det er ikke tilfældet. På den stationære og den bærbare er der installeret Outlook 2019.
Styresystemet er Windows 10 og antivirus programmet er Norton 360

Mvh.
Erik Hg
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2021 - 12:17 #1
Prøv at skrive en intern besked til repox der er coadmin. Måske han kan løse problemet for dig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. april 2021 - 13:17 #2
Jeg takker, men skal jeg sende beskeden via klik på den lille trekant med udråbstegnet  i, nederst til højre eller hvad?

Mvh.
ErikHg
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2021 - 14:23 #3
Du går ind på hans profil og skriver internt besked til ham. Jeg oplever at problemer løses hurtigere på den måde.
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/58071
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2021 - 14:26 #4
Hvis det er en fejl på eksperten skulle du have lagt det ind under eksperten kategori og ikke fri debat.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. april 2021 - 15:12 #5
Jeg lagde det ind under "fri debat" for jeg var ikke klar over i hvilken kategori dette temmelig specielle problem skulle placeres.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2021 - 16:36 #6
#5 "Om Eksperten" og "Hjælp og fejl" skulle den have været i :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. april 2021 - 16:49 #7
Ok, det prøver jeg så👍 og krydser fingre🤞
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2021 - 18:22 #8
Luk bare den her igen :-)
Kikser tråden du lige har oprettet kontakt repox gennem PB som jeg har skrevet :-)