Avatar billede Mikkelvh Praktikant
07. april 2021 - 08:09 Der er 6 kommentarer

Overføre billeder og video fra Iphone til ekstern harddisk

Hej

Har problemer med og tømme en Iphone for billeder og videoer. Dvs jeg har ikke problemer med og overføre jpg filer men kun de filer der hedder MOV og MP4. Hver gang jeg prøver det går den i stå og skriver at enheden ikke virker. Så er jeg nød til og tage telefonen ud af usb stikket og sætte den på igen før jeg kan åbne telefonen igen. Det er kun nogle af filerne den ikke vil der kan godt være et par af de MOV og MP4 filer den vil kopiere. Men tit stopper den og jeg må prøve igen. Det er en iphone 11 og pcen jeg bruger er en ASUS med windows 10. Mit ? er hvad gør jeg forkert jeg kopiere jo bare direkte fra telefon til Harddisk? Og findes der evt et program man kan bruge i stedet for? Vil ikke bruge Itunes det virker aldrig.
Mvh Mikkel
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2021 - 10:39 #1
du kan have icloud på din pc, og sende fra tlf til icloud løbende (automatisk?), og så en gang i mellem på pc kopiere fra icloud til harddisk (og slette på icloud, så den ikke fyldes op)
Avatar billede Mikkelvh Praktikant
07. april 2021 - 11:25 #2
Problemet er jeg har 128GB fyldt med billeder og video og jeg er slet ikke færdig så jeg ville skulle bruge ret meget plads jeg leder efter en løsning der ikke inkl icloud eller andre former for skyer, kun overførsel til Harddisk
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2021 - 11:33 #3
Avatar billede Mikkelvh Praktikant
07. april 2021 - 11:46 #4
Den ser smart ud, kender du til sådan en? Tænker bare om man med den kan ligge de ting der så ligger på stikken ind på sin PC??
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2021 - 12:02 #5
hvis du ser på den, så er der lightning stik i den ene ende, og alm usb (til pc) i den anden. Så en til lige at flytte et par mapper ad gangen uden at man skal være ved begge enheder på samme tid.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2021 - 12:18 #6
hvis du ser på link, så de små billeder - det sidste i rækken viser tilkobling til pc.