Avatar billede ZeBa Ekspert
07. april 2021 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Edge Windows 10

Min Edge er gået helt amok. Før har jeg fået en ny side ved at trykke Ctrl-T. Det gør jeg osse nu, men det er i stedet for den side, jeg står på.
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. april 2021 - 18:43 #1
Hvis jeg klikker på et link på en side, så kan jeg ikke gå baglæns, og hvis jeg lukker den nye side, så er den gamle side der ikke.
Hvad fanden er der galt????
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2021 - 19:35 #2
luk browser og genstart pc.
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. april 2021 - 22:37 #3
Jeg har afinstalleret og geninstalleret  browseren, men nu er alle mine links tilsyneladende forsvundet. Hvor pokker er de blevet af?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2021 - 07:31 #4
i stifinder - slå visning af skjulte mapper til
og find frem til C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Default
deri ligger en fil kaldet bookmarks - der ligger muligvis et par stykker (fx .old også)
den, der KUN hedder bookmarks er sikkert ret lille, hvis der ikke er nogle favoritter, men hvis du har andre, slet filen, der kun hedder bookmarks og tag en af de andre, og kopier den (ikke omdøb) til af hedde bookmarks (uden filtype).
Start så edge - den bør have favoritter på plads igen.