Avatar billede Btimmer Seniormester
09. april 2021 - 13:37 Der er 2 kommentarer

Kan ikke logge på Microsoft

Log på
Noget gik galt, og vi kan ikke logge dig på i øjeblikket. Prøv igen senere.
Microsoft-kontoens logonserver har registreret for mange gentagne godkendelsesforsøg. Vent et øjeblik, og prøv igen.

Sådan meldes der pludselig på min faste computer, har nu prøvet gennem 2 døgn og kan stadig ikke komme ind.
På min smartphone er der ingen problem.
Avatar billede ebea Ekspert
09. april 2021 - 14:16 #1
Prøv at logge på OneDrive, og gå til "dokumenter", og åbn derfra.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2021 - 15:45 #2
luk lige helt ned for pc - ikke bare en genstart. Start til windows logon, vent 10 sekunder, og log på.