Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
10. april 2021 - 15:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kalender plug in, som viser en måned

Jeg skal opdatere fra en gammel accesdatabase, hvor kalender-plugin'et ikke kan bruges i den nye version. Kan nogen anbefale en god én af slagsen? Den skal kunne vise en hel måned på skærmen, hvorfra man kan klikke og vælge en dato. Den skal virke på dansk, og der må meget gerne være ugenumre påført efter dansk standard.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
10. april 2021 - 15:40 #1
ps... eller måske er der allerede en indbygget, som kan erstatte Active-x objektet med

OLE Klasse: Kalender
Klasse: MSCAL.Kalender.7
Avatar billede terry Ekspert
10. april 2021 - 16:29 #2
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
10. april 2021 - 16:39 #3
Tak, Terry. Det er en popup. Kan jeg bruge den som fast del af et skærmbillede, hvor det kun er datoen, resten af formen skal bruge?
Avatar billede terry Ekspert
10. april 2021 - 17:10 #4
Not sure, I'll maybe try and find a bit of time to take a better look.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
10. april 2021 - 17:28 #5
Ja, jeg kan da ikke være den eneste med dét ønske.
Avatar billede terry Ekspert
10. april 2021 - 17:40 #6
Actually thinbk this may be better, not danish text but  maybe that can be corrected.
Shows week numbers too ;-)

http://www.lebans.com/monthcalendar.htm
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
10. april 2021 - 17:54 #7
Takker, men den er ret gammel! Tror du virkeligt, at det kan betale sig at forsøge sig med den? Den, som findes nu, har jo virket op til Office 16, men bare ikke i den nyeste version.
Avatar billede terry Ekspert
10. april 2021 - 18:22 #8
I just imported all objects into a 2007-2016 file format with office 365. Compiled the code without errors and it seems to work
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
10. april 2021 - 19:15 #9
Mange tak, Terry, dét må jeg prøve.
Avatar billede terry Ekspert
11. april 2021 - 09:41 #10
And hopefully it'll work for you
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. juli 2021 - 15:06 #11
Kan det være, at den fungerer for 32-bit, men ikke 64-bit, eller er det så usandsynligt, at det ikke er værd at efterprøve?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. juli 2021 - 16:19 #12
Nå, jeg prøvede det af nysgerrighed, og det virkede ikke.
Avatar billede terry Ekspert
06. juli 2021 - 20:13 #13
I dont see why it should work with 64 bit, as far as I can see ther isnt anything specific for 32 bit.

I can send you the dB which I used if you like.
Avatar billede terry Ekspert
06. juli 2021 - 20:22 #14
I dont see why it should'NT work with 64 bit ;-)
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. juli 2021 - 21:24 #15
Ok, nej jeg mener den oprindelige kode.. Du må gerne maile mig dit alternativ.