Avatar billede skaanning Seniormester
13. april 2021 - 11:27 Der er 1 kommentar

automatik med vba

hej håber der er nogle kloge personer her inde der kan hjælpe mig med et problem.
Jeg har en tidsplan hvor der er et bestemt interval på f.eks start kl 8:00, slut kl 10:00 men er der en pause i mellem de 2 tider skal slut automatisk udskydes f.eks 15 min eller mere alt efter hvornår på dagen det er for hvis tiden går hen over middag skal der lægges en mere tid til, osv.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
14. april 2021 - 09:24 #1
Du er nød til at give en mere dækkende beskrivelse af hvad du har brug for, specielt i hvilken sammenhæng.