Avatar billede larsini Seniormester
14. april 2021 - 16:51 Der er 6 kommentarer

Microsdoft "Din telefon"

Nogen på dette fine forum som har erfaring (god som dårlig) med "Din telefon" ???
Avatar billede kurtba Ekspert
14. april 2021 - 22:05 #1
Jeg har installeret den og har konstateret, at den virker.
Men jeg må samtidig erkende, at jeg stort set ikke bruger den.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2021 - 07:45 #2
jeg har testet den med min nokia - den kunne ikke ret meget, omend besvarelse af sms på tastaturet var godt. Så bruges ikke.
Avatar billede larsini Seniormester
16. april 2021 - 10:26 #3
jeg har været fraværende et par dage, så derfor en forsinket tak for input fra kurtba og  claes57, sidstnævnte skriver at besvarelse af sms fra en pc er godt, men det ville være endnu bedre hvis man også kunne generere og afsende en sms fra pc'en...? hører gerne om dette kan lade sig gøre???
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2021 - 11:44 #4
det kan man godt (jeg har i hvert fald svaret på nogle) - men det skal jo ske inde i programmet (evt kopier tekst ind).
Avatar billede kurtba Ekspert
16. april 2021 - 22:44 #5
Du kan sagtens sende sms.er fra appen, og det er jo hurtigere end at sidde og taste på telefonen (for nogle af os). Du kan i øvrigt også ringe fra den, så lyden går ind over pc.ens højttalere, og du kan se dine billeder m.m.
Avatar billede larsini Seniormester
17. april 2021 - 09:35 #6
tak for 2 gode indlæg - jeg er på farten disse dage, men vil installere app'en når jeg er tilbage på pinden