Avatar billede JohnDAT Praktikant
17. april 2021 - 11:43 Der er 2 kommentarer

Hvordan slår jeg dele af mit Wifi netværk fra på RT-AC68U?

Jeg vil gerne slå dele af mit Wifi netværk fra, da jeg skal ha' koblet en Sous Vide SV80 på mit 2G4 gæste netværk. Kan se at andre har slukket for deres normale netværk (2G4 og 5G), da det ellers forstyrre opsætningen af Sous Vide staven. Hvorledes slår jeg mit normale netværk (2G4 og 5G) fra uden at slå gæstenetværket (2G4) fra. Jeg har en ASUS RT-AC68U router ....
På forhånd tak
Avatar billede INK Ekspert
17. april 2021 - 16:28 #1
I administration af router kan du formentlig slå 5GHz netværket fra. Jeg ved ikke helt hvorfor du vil anvende gæstenetværk, men det er måske et spørgsmål om sikkerhed.

Formoder du kender dette link:
https://www.sousvide20.dk/wifi-og-sous-vide-apparater/
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2021 - 09:39 #2
Det er i øvrigt samme udfordring, jeg havde med min printer (gammel hp envy 5530, som kun kan 2,4GHz og blev forvirret af wifi).