21. april 2021 - 19:39 Der er 12 kommentarer

net der driller på samsung tv

mit tv havde net igår og nu vil det ikke forbinde nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2021 - 20:26 #1
har du prøvet at slukke helt for strømmen til dit tv og evt router i 30 sek?
det kan godt tage nogen minutter at komme på nettet når du tænder dit tv.. går ud fra det kører på wifi
21. april 2021 - 20:32 #2
ja det har jeg og har os lige prøvet og nulstille tvet
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2021 - 21:15 #3
når du skriver nulstill, mener du så at tage strømmen fra eller har du nulstillet alt under indstilling, for hvis du mener det sidste, skal wifi sættes op på ny under netværk
21. april 2021 - 23:39 #4
har nulstillet alle indstillinger på tvet
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2021 - 23:59 #5
Så må du tilføje dit login til wifi igen, hvis det ikke løser problemet så har jeg ikke flere forslag end at google modellen og se om der sku være et problem med evt ny firmware opdatering som dit tv måske har installeret
Avatar billede stjans Guru
22. april 2021 - 09:30 #6
Kan TV se netværket og ikke logge på - eller kan TV slet ikke se dit wifi ?
Avatar billede poko1 Ekspert
22. april 2021 - 18:41 #7
Har du indstillet til Trådløst?
https://ibb.co/gdffWDC
22. april 2021 - 18:58 #8
Kan godt finde netværk på mit Tv men ja det vil ik logge ind
22. april 2021 - 22:55 #9
Hvad skal man gøre når man kommer ind på det link du har sendt
Avatar billede poko1 Ekspert
22. april 2021 - 23:09 #10
Gå et trin tilbage gøres med pre-ch tryk på åben netværksindstillinger
så burde du få muligheden for at indsætte netværks koden!
https://ibb.co/pJXBt37
22. april 2021 - 23:50 #11
Har prøvet og der slet ikke noget der vil virke har prøvet alt i har været kommet med af forslag nu hvad er jer råd så til hvad jeg kan gøre
Avatar billede stjans Guru
23. april 2021 - 10:28 #12
HAH - men vi giver IKKE op.... :-)

Hvilken kryptering kører dit WiFi med ?. Jeg har nogle gange måttet ændre til en lidt lettere kryptering for at få Samsung fjernsyn på WiFi.