Avatar billede lurup Ekspert
23. april 2021 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved / forside til eksamen

Hej

Findes der et sted hvor kan finde Sidehoved / forside til eksamen i wordformat.

I dag skal man ikke bruge sidehovede men en forside med alle oplysninger og efterfølgende med side tal på som Side 1 af 4
Avatar billede Jan K Ekspert
23. april 2021 - 22:09 #1
Det er nok hurtigere at lave srpv, end at finde en skabelonl der passer præcis til dit formål.
Avatar billede falster Ekspert
23. april 2021 - 23:57 #2
#1: Enig!

(Af interesse: Er "Sidehoved / forside til eksamen i wordformat" et defineret - og dermed alment kendt - generelt format?)

Her er en

http://www.vghfeksamen.dk/word-skabelon-med-skolens-sidehoved/
Avatar billede Jan K Ekspert
24. april 2021 - 13:57 #3
#2 Udfordringen er nok, at de fleste skoler har deres egne krav til forside og layout generelt. Den skabelon, du linker til, vil fx ikke kunne bruges, der hvor jeg underviser.
Avatar billede falster Ekspert
24. april 2021 - 14:22 #4
#3: Tak! Det var nok det jeg tænkte.