Avatar billede lurup Ekspert
03. maj 2021 - 15:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved margen

Sidder med en flok elever til eksamen hvor der er en sin word side der laver nummere.
Der kommer sådan nogle underlige blå kasser ved venstre margen ?
Hvordan får jeg det væk / nulstillet ??
Se fil

https://drive.google.com/file/d/16vEhFAADcjIcQ8UOQS1w9jOBuq9vKots/view?usp=sharing
Avatar billede Jan K Ekspert
03. maj 2021 - 16:39 #1
Ser ud som om dispositionsvisning er slået til Prøv at vælge Vis og Udskriftslayout.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
03. maj 2021 - 17:09 #2
Det er lidt svært at se på skærmdumpet. Jeg synes, det kan se ud som følgende:
En tabel med mange rækker, uden kanter og uden visning af gitterlinjer og uden tekst - formateret med blå skriftfarve. De blå tegn kan se ud som ¤, der viser afslutning af celler og rækker. Det kan være en del af opsætningen med tabellen nederst på siden - eller måske en tabel, der af ukendte årsager er placeret i sidehovedet, og som strækker sig ned langs venstre margen.
Avatar billede lurup Ekspert
03. maj 2021 - 17:18 #3
Tak det virker Jan K