Avatar billede lurup Ekspert
04. maj 2021 - 10:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

30 nye Lenovo pcer

Hej

Jeg skal have 30-35 nye Lenovo bærbar til skolelærer.
Hvor finder jeg dem til en god pris ?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
04. maj 2021 - 10:58 #1
Pricerunner...
Indhent tilbud (Atea, Dustin, you name it)
Avatar billede thomas_bk Ekspert
04. maj 2021 - 11:20 #2
Hvis det er til skolelærer, er i så ikke med i noget indkøbsfælleskab via kommune/stat... (SKI)
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
04. maj 2021 - 16:35 #3
Overvej evt. nogle nyere brugte https://brugtecomputere.dk/
Avatar billede lurup Ekspert
04. maj 2021 - 17:32 #4
Skal være nyt......det er skolelærer der skal bruge dem, de er kun til nyt, desværre.
Avatar billede kurtba Ekspert
04. maj 2021 - 23:05 #5
Hvis skolen er under kommunal forvaltning, så læs de kloge ord fra #2,
I er underlagt SKI aftalerne og kan ikke bare købe computere, hvor I selv synes og evt. finder det bedst og billigst.
https://www.ski.dk/emne/indkobsprogrammer/
P.t. er det ATEA, som har vundet aftalen med at levere IT udstyr til det offentlige.
Så skal du have fundet ud af, hvem på skolen som har rettigheden/ansvaret for det, og måske er det slet ikke hos Jer men i stedet hos den overordnede IT-afdeling i kommunen, således at I skal bestille gennem dem.
Det vil normalt også være således, at der er tilknyttet særlige folk hos ATEA til at varetage disse opgaver overfor de forskellige kunder. Så det er ikke bare lige at ringe og bestille osv.