Avatar billede Gilberto Novice
17. maj 2021 - 18:24 Der er 4 kommentarer

2 pc skærme i brug

Hej med jer
Jeg har 2 skærme tilsluttet min pc
Skærme 1 Main skærm jeg gamer på
Skærme 2 til alt andet.
Når jeg gamer på skærm 1 og flytter musen over på skærm 2 og klikker evt for at starte internettet så bliver skærm 1 sort i 5 sec og den kommer tilbage til normal skærm igen
Jeg har prøvet og skiftet kabel på skærm 1, og jeg har også flyttet kabel til en anden indgang i grafik kortet
det samme sker hver gang
Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt
forsat god dag :)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2021 - 18:46 #1
test med at skifte om på kabler til de to skærme, og stadig sætte gamer til #1.
Avatar billede mash Mester
18. maj 2021 - 08:46 #2
Gætter på at dit spil står til "Fullscreen" i settings i spillet, prøv at vælge "Fullscreen windowed" istedet, det burde afhjælpe det.
Avatar billede Gilberto Novice
18. maj 2021 - 16:06 #3
Kablerne er blevet skiftet uden held
jeg spiller World of Warcraft i Fullscreen windowed og ser desværre problemet
jeg skal her i weekenden teste på med en anden skærm som jeg låner ser om det hjælper :)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. maj 2021 - 16:28 #4
Står skærme til aldrig at lukke ned under strømstyringerne?