Avatar billede MetteM Juniormester
03. juni 2021 - 13:41 Der er 5 kommentarer

RD Client til ipad med iOS 12.5.3

Nogen der ved hvorfor en iPad (model: MD792KN/A) ikke kan tilgå fjernskrivebord via appen RD Client når telefonen bruger 4G? Det fungerer fint når den er på wifi.

Den skriver en fejlkode: 0x03000008.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juni 2021 - 14:08 #1
Indstillinger (i ios) - se på 'mobildata' den skal være til - og du skal selvfølgelig have datamængde og hastighed i orden.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juni 2021 - 14:10 #2
se også lige https://community.spiceworks.com/topic/2184962-ios-remote-desktop-app-rd-gateway-error - tilsvarende fejlkode, og opsætningsproblem
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. juni 2021 - 14:15 #3
Du skifter jo IP-adresse - det skal håndteres.
Avatar billede MetteM Juniormester
03. juni 2021 - 14:32 #4
Mobildata er aktiveret for appen, så tjek ved det! Forstår ikke helt løsningen i linket - kan du oversætte det til dansk (og på en ipad)?

Skifter jeg IP når jeg bruger PC: desktop.domæne.dk og Gateway: Remote.domæne.dk?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juni 2021 - 15:29 #5
som jeg læser "So I added the RD Gateway role to my Connection Broker server, configured a self-signed certificate for it"
så skal den server, der styrer trafikken, have en RD Gateway sat op.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester