Avatar billede Lea Parkins Praktikant
19. juni 2021 - 17:30 Der er 1 kommentar

Lokation kan ikke længere tagges

Er der nogen som kan hjælpe

Vi har en virksomhed hvor man ikke længere kan tagge vores lokation på hverken Facebook eller Instagram (vigtigst)

Vi har for nyligt ændret vores Instagram navn, ved ikke om det har betydning?

Vi er på Google Maps etc og har også den rigtige adresse på det hele.

Når jeg går ind på siden på Facebook og under tandhjulet i øverste højre hjørne og så så sideoplysninger kommer der en meddelelse:
‘Der opstod en fejl under hentning af data’

Håber nogen kan hjælpe

Mvh Lea
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juni 2021 - 11:04 #1
I har en firma-konto? Hvis ikke, så vil fb nok bare have penge...