Avatar billede Thomasrn Seniormester
05. juli 2021 - 20:08 Der er 4 kommentarer

submit knap ændre efter else if

hej har lavet noget else if som virker fint men når jeg trykker på køb på fri transfer ændre submit knap sig til sæt på fri transfer som den skal men stilen på knappen ændre sig køb på fri transfer knap er grøn og den sæt spiller på fri transfer bliver standard grå
koden:

        if ($saldo < $pris)
        echo "Din saldo er for lav";
        if ( $holdid > 0):
          ?>
          <div class ="fritransferknap">
            <form action="" method="post" class="form-horizontal" role="form">
                <button class="submit">Køb fri transfer</button>
            </form></div>
        <?php
          if ($holdid >=  $app->userData['userName']):
            ?>
            <div class ="fritransferknap">
              <form action="" method="post" class="form-horizontal" role="form">
                  <button class="submit">Sæt på fri transfer</button>
              </form></div>
              <?php
        endif;
?>
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. juli 2021 - 09:49 #1
1. Pröv at debugge (echo dine värdier)
2. Bryder mig ikke om måden du laver dine iffer, mangler der ikke nogle endif?
Mere overskueligt hvis man laver det med "tuborgklammer"

if(a>b) {
//her sker der noget
} //Her slutter if
else {
//noget andet
} //Her sluttre else
Avatar billede acore Ekspert
06. juli 2021 - 12:08 #2
Måske : i slutningen af

if ($holdid >=  $app->userData['userName']):

skal være ;

Det ser meget forkert ud, men om det kan forklare den opførsel, du beskriver, er jeg ikke sikker på.
Avatar billede acore Ekspert
06. juli 2021 - 12:12 #3
Noget sludder jeg skrev. if med kolon kan godt virke, selv om det ikke er så almindeligt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. juli 2021 - 15:06 #4
Hopper af