Avatar billede 450025 Ekspert
18. juli 2021 - 06:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Google tChrome til Besværil Besver.

Jeg befinner på en Øde Øy nå ingen kan hjelpe meg her. Nettverk ok  Google til besvær men jeg har fått 2 små fisk men har ingen Katt?

Det er på mote og endre til nye ting ofteer til besvær for Brukere. Men klart en mote i dag bare se Win 10 til Win 11. Det er ikke mitt spørsmål.

Jeg har den vanlige Bokmarklinje og den fungere enda -  men i enden på den er der en mappe - Anre Bokmerker den er der fortsatt men Mappen Bokmerker er erstatett med noe nytt.  Navn Leseliste - jeg har 2 computere men Leselisten er borte finnes ikke? Trenger den ikke heller?

Hvordan kan jeg lage en ny Mapp og gi den Navnet (Bokmerker) - ja jeg ønsker og få den tilbake igje er der mulighet  på et vis?
Jeg har ikke mistet noe da jeg har oppbakk men jeg likte Mappen Bokmerker men det bryr Google Chrome seg ikke om i hele Tatt. Takk om hjelp finne.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2021 - 16:13 #1
Hej
I Chrome browserens adresse linje prøv at kopiere dette ind og tryk enter:
chrome: // flags
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2021 - 01:33 #2
Dette Nettstedet er ikke tilgjengelig - er det mulig og manuelt  og legge en ny mappe på Bokmarkslinjen? Gi den navnet Bokmerker jeg har ikke fått det til heller.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juli 2021 - 06:33 #3
Som du ved bruger jeg ikke selv Chrome. Mit forslag burde i følge den side jeg så det på have slettet læse liste. Jeg håber det kommer en Chrome bruger forbi der kan hjælpe dig.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2021 - 06:54 #4
Takk for svaret ja jeg vet at du ikke bruker Google - mulig jeg er den eneste også.
Bokmarklinje har vel folk flest
jeg har jo nå igjen bare Andre Dokmerker og den er så lang som et vondt år der nå 35 stykker alt?
Jeg kunne tenk en Mappe til avlasting da men jo ikke lagt noe mappe på Bokmark limjeg - Bør jeg overføre en del til en USB stikke kanskje eller har du et bedre forslag for meg angående dette. Takk for du hjelper meg med dtte bytte Nettleser vil jeg helst ikke ha en fin dag da og Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2021 - 07:15 #5
Ja nå har jeg prøvd og flytte det til en USB stikke men nei - så ville jeg prøve på D men nei - men jeg kunne flytte fra et sted til et annet på Bokmarklinjen det fungerte merkelig syntes jeg.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2021 - 10:05 #6
Ja man kan bli forbanna - Jeg har fått lagt en Mappe på Bokmaklinjen ( nei det er feil jeg tok em Mappe som var på Bokmarklinjen der var bare 3 poster Ebay.
Jeg flytta dem et annet sted og da var den tom jeg ga denne et nytt navn (Bokmerker.)
Så var der kommet en stjerne på denne og da fikk jeg dette bilde her.
https://ibb.co/tcZTwJC          (Dette var nytt for meg )
Og her får jeg nok en jobb og gjøre og begriper ikke merkeåigg oppførsel også av Coogle Chrome. (nå er jeg
nok eneste som bruker Google Chrom i vår  Forum her)  Eksempel på dette: Jeg har vert forbanna Før?
Jeg reiste en tur til Bangkok var borte i 2 dage kom hjem - Da hadde Kjerringa mi fått hjelp av Naboen - hele kontoret hadde fått ny plass - Seksjonen var flytta - ja alle møbler hadde fått ny plass - Hunden min hadde rømt gjet jeg ble Arg  hent den forbaskede Nabo å det kvikt for her koker det over nå?
NEI DET KAN JEG IKKE FOR HAN HAR Reist OG KOMMER FØRST ATT OM 4MDR?
Ok det skal tilbake der det stod ellers så dreper jeg han når han kommer Bakk.
Nå sender jeg ut en etterlysning her er der fler som bruker Google Crome så hjelp meg på rett kjøl igjen. Takk til Dere om det er mulig.
Avatar billede jk45 Forsker
19. juli 2021 - 11:56 #7
#1 der havde sneget sig et par mellemrum ind i adressen :) chrome://flags/
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2021 - 12:04 #8
Der er nok ikke flere som bruker Google Chrome – men Kona du kan ikke drepe han? Nei vel jeg får leva med det da.
På Bokmarklinjen har jeg nå fått en Mappe (Borkmark med stjerne) Jeg har nå fått en ny linje øverst Navn Bokmark det virker som jeg der kan få en Ny Fane Hvor henter jeg den? I andre Bokmerker – men jeg syntes dette er noe forvirrende Greier der kommer opp en Plakat med flere valg er der noen som vet hvordan det virker å nei glemte det der er jo ingen som bruker Google Chrome Sorry.
Lidt mat her men skal se på dette etter på #7 jk 45 kanskje det hjelper Takk.
Avatar billede supportsiden Professor
19. juli 2021 - 12:09 #9
Klik på de 3 prikker øverst til højre
Vælg bogmærker
Vælg bogmærkeadministrator - her kan du oprette alle de mapper du vil
og flytte rundt på dem med træk og slip

Højreklik på andre bogmærker eller et af linkene på bogmærkelinien
Vælg vis læseliste
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2021 - 13:16 #10
Jeg svare på #7 først - ikke misforså meg denne er for vanskelig for meg nå - Grunn jeg ser bare knapt 20% på etøye er 85 år og har fått dette svar - dette må du leve med resten av dine År en dag er du kanskje Blind men vi prøver så godt vi kan og forsinke dette Men Takk til deg for svaret du ga meg.
Takk til # 9 dem 3 Prikk har jeg funnet enkelt Bokmerker også - jeg er med. Høgrekloll Gå til Anre Bokmerker  ok - der er jeg nå og der har jeg kontroll men se hva jeg skrev #8 Den øverste linjen - der var jeg lidt forvirret jeg kunne legge til ny Fane + mer men skriften er utydelig og svak der har jeg problemer - mulig et førstørrelsesglass kan hjelpe meg - -å kjøpe det i morgen.
Jeg bruker rullehjul flittig men det nytter ikke på en Tavle jeg får opp.
Håper jeg slipper og fortelle hva svaksynt vil si undskyl men det er et Helv-----.
Takk for all støtte jeg får her.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. juli 2021 - 08:15 #11
En ny dag. Jeg spurte kona er du fornøyd med ommøbleringen? Ja det var jo en forandring da. Jeg må bare tilpasse meg forstår jeg.
Det mente Google Chrome også nå har kommet godt i gang men den forbedring skal dem få Billig av meg men nå er det på Plass bare små justeringer.

Jeg syntes ikke det var noen Forbedring denne leselisten den forstår jeg meg ikke på enda. Men det kommer nok  får ta tiden til hjelp.
jk45 ga rette svar men for meg lidt komplisert.  220661 gjorde et godt forsøk  men det er jo ikke Google Chrome frelst.

Jk45 du var inne på noe men jeg klarte ikke oppgaven det var lidt komplisert – så jeg stopper opp.
#9 Supportsiden der er nok svaret jeg bare må lære meg og bruke Leselisten er ikke helt på plass enda oppe i skallen på meg. Men det kommer vel etter hvert så Takk til deg for denne hjelpen.