30. juli 2021 - 13:37 Der er 2 kommentarer

2 skærme til geforce gt 1030

Hej Hvordan kan jeg tilslutte 2 skærme til geforce gt 1030 Grafikkort
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2021 - 15:01 #1
Hvis du skal bruge kortet til både pc og evt et tv kan du ved hjælp af Windows taste+P vælge hvilken skærm du vil bruge.
Herinde kan du vælge
Kun pc-skærm
Dubler
Udvid
Kun anden skærm
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
30. juli 2021 - 15:59 #2
Du skal også lige være opmærksom på hvilke udgange videokortet har.

Der er flere udgaver af kortet alt efter hvilken producent der står bag.

Der er f.eks. HDMI og VGA-port på nogle kort.
Andre har HDMI og DVI.

Så du skal først og fremmest være sikker på at dine skærme har samme type porte.