Avatar billede palleskov Juniormester
02. august 2021 - 07:48 Der er 4 kommentarer

Spotify starter selv

Hver gang jeg sætter mig ind i min bil eller tager mine hovedtelefoner på så starter Spotify op af sig selv. Jeg har sat Spotify på pause jeg har også prøvet at lukke alle app ned på telefonen,
Under tilladelser er den sat til "ingen tilladte godkendelser"
Standarder er angivet til "ikke angivet som standard"
Hvis jeg eksempelvis sidder og streamer tv / film på telefonen og så tage mine hovedtelefoner på så begynder Spotify at spille ind over.
Er der ikke en indstilling så Spotify kun starter når man gør det manuelt?
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2021 - 09:39 #1
Det lyder nærmere Spotify udviklerne skal have bedre styring af deres egen app.

To ting kan du gøre ud fra tråder på netter er, deaktivere eller blokkere Spotify notifikationer og fra App indstillinger er, under Play, automatisk gen-afspilning efter telefon samtaler skal deaktiveres. Lidt af samme metode for dit Windows.

Tråder:

https://community.spotify.com/t5/Android/Option-to-DISABLE-auto-start-spotify-android-app/td-p/4797108

https://www.youtube.com/watch?v=xSIn8ui1eNQ

🤣 Godt jeg ikke benytter mig af Spotify
Avatar billede palleskov Juniormester
09. august 2021 - 12:35 #2
Jeg har prøvet at slå alt fra, og lige meget hjælper det.
Men kan se på den du du linkede til at Spotify kikker på det selv om de ikke mener at de er deres skyld.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2021 - 13:04 #3
Ja, Spotify har haft dette problem længe. Og det er ikke spor bedre hvis det oprettes forbindelse til bilen.

Om du kontakter bil leverandør eller bil udvikler support for car-connect eller hvad du benytter for bilen, er det desværre ikke andet end implementering, så det hele falder til Spotify uanset hvad. Se blot på problemets dato :-D 2019. Det er længe om at fikse dette? Helt ærlig....

Og Spotify har desværre været ikke god til at lave om på dette længe, så ultimo er der ikke rigtigt noget der vil forbedre dette, blot klage tilbage til Spotify om dette.
Avatar billede matheus Lundvall Praktikant
04. april 2022 - 22:20 #4
det sjovt, for min Spotify gør præcis det samme, bare hver morgen kl. 6:40 starter den en afspilning fra en tilfældig playliste, også selvom jeg allerrede høre en sang på daværende tidspunkt så skifter den bare automatisk over, har prøvet og google det flere gange og kontrollere i indstillinger, men intet er at finde.