Avatar billede Slettet bruger
17. august 2021 - 20:38 Der er 5 kommentarer

Facebook funktion - er jeg blevet slettet som ven?

Hej,

Jeg undrer mig over, om et venskab på Facebook er blevet slettet, hvis man ikke kan finde vedkommende ven under venneliste, men stadig kan finde personen, hvis man søger på pågældende i søgefeltet. Hvis man er blevet slettet, vil der ofte stå “tilføj som ven”, som mulighed når man klikker ind på personen, men her står der blot “besked “ ligesom man kan se tidligere messenger korrespondance. Jeg kan også se ting der tidligere er blevet liket af personen. Kan i forklare hvilken funktion der er blevet brugt, og om venskabet er blevet slettet?

Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2021 - 21:57 #1
blokeret?
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2021 - 22:07 #2
Men hvis jeg er blokeret kan jeg vel ikke søge personen frem på Fb?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2021 - 08:19 #3
du kan ikke kommunikere med vedkommende, men godt se navnet.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2021 - 08:31 #4
Men jeg kan fortsat sende beskeder til personen - jeg kan bare ikke se vedkommende på min venneliste og der står heller ikke “ven” når jeg klikker ind på dennes side?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2021 - 08:57 #5
er det det samme set fra din ven's side (kan ikke se dig som ven)? så prøv at fjerne vennen, genstarte browser/app, og anmod om ny vennekontakt til vedkommende.