Avatar billede jcr18 Professor
19. august 2021 - 20:09 Der er 4 kommentarer

EPSON WF-7715 problemer

Selv om hele proceduren er foretaget omkring dysetjek på skrivehoved, skrivehoved rensning, tilpasning af printhovedet, indkøbt helt nye patroner, ja så udskriver den ikke testsiden korrekt. Der mangler simpelthen bogstaver, linjer osv.
EPSON skal have mere for at lave den end hvad en ny koster.
Nogen der måske har et input på omtalte eller måske endda kender en der kan stikke hovedet ned i maskinen? (Haderslev området)
Avatar billede milter Ekspert
19. august 2021 - 20:31 #1
Har du prøvet at af- og geninstallere den korrekte driver ifølge Epsons instruktioner:

https://www.epson.dk/support?productID=21520#drivers
Avatar billede jcr18 Professor
21. august 2021 - 10:55 #2
Ja det har jeg gjort. Det hjalp desværre ikke.
Avatar billede milter Ekspert
24. august 2021 - 20:47 #3
Undskyld det sene svar.

Jeg kan desværre ikke "stikke hovedet ned i printeren". Problemet kan ligge mange steder, og hvis du har prøvet det, du skriver om, så forstår jeg godt Epson. Problemet kan ligge i elektronikken, som styrer printeren, og fejlsøgning kan være en langvarig og bekostelig affære. Jeg måtte f.eks. selv bide i det sure æble og købe en ny Canon iX6850, selv om den tidligere, tilsvarende model kun var lidt over 2 år gammel.
Avatar billede jcr18 Professor
24. august 2021 - 21:09 #4
Tak for input. Min datter bliver nok nød til at se sig om efter en nye printer lyder det til. Det bliver helt sikkert ikke EPSON fremover vil jeg tro.