Avatar billede barth Professor
02. september 2021 - 17:19 Der er 1 løsning

Outlook 2019. Ny mail og svar meget små bogstaver.

Jeg håber på hjælp til dette problem.

Jeg har geninstalleret min computer med AOMEI Backupper der er super god.

Men pludselig: Når jeg åbner en ny mail er bogstaverne bitte små. Og når jeg skal svare på en mail er det også bitte små bogstaver. Men når jeg så ser mailen i sendt post, er den normal. Ariel 12 som det også står på i filer, indstillinger, mail.

Zoom nederst til højre i åbningsbilledet står på 100%. Den stod på 10% men den har jeg kunne flytte til 100% Men når jeg åbner en ny mail og går ind i formater og går yderst til venstre til zoom kan jeg ikke få den til  at reagere.

Det er nok der problemet er.

Jeg har været inde i apps og funktioner og kørt reparation på Office 2019, men det virker heller ikke.

Håber på hjælp i klart sprog og ikke links til indviklede engelske løsninger :)
Avatar billede barth Professor
03. september 2021 - 10:56 #1
Nu virker Zoom i formater pludselig, så den har jeg sat til 100%. Så problemet er løst. Jeg lukker.