Avatar billede Klaus W Guru
06. september 2021 - 21:15 Der er 3 kommentarer

Ustabilt wifi net

Hej allesammen

Jeg har en udfordring, vores internet bliver ustabilt når jeg kopler mig på nette.
Vi har wifi. Nettet køre upåklageligt nå jeg ikke er på.
Nogen der har en løsning?

Hilsen Klaus
Avatar billede INK Ekspert
06. september 2021 - 21:43 #1
Vi må nok have lidt flere oplysninger. Hvilken router og netværk (2,4 og/eller 5 GHz).
Hvilket udstyr kobler du på? Er det en PC med 2,4 eller 5 GHz wifi?
Avatar billede Klaus W Guru
07. september 2021 - 19:00 #2
Hej INK
Jeg samler lige dataerne sammen og vender tilbage senere

KW
Avatar billede Klaus W Guru
15. september 2021 - 17:20 #3
Hej alle hjælpere, det ustabile net er løst. Det var løse ledninger i boxen. Så nu køre det 10/4
Jeg takker
KW