Avatar billede HHA Professor
07. september 2021 - 11:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

3 monitorer

Hejsa,

Kan man tilslutte 3 monitorer til denne hp prodesk 600 g5 mini?
Der er kun 2 porte til skærme, men er der et andet trick?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
07. september 2021 - 11:46 #1
Evt brug sådan en her, eller tilsvarende til displayport
https://www.av-cables.dk/usb-til-hdmi-adapter/
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. september 2021 - 11:50 #2
Eller en dockningstation/portreplikator hvis du vil have forskelligt indhold på alle skärme.
Avatar billede HHA Professor
07. september 2021 - 12:04 #3
Ja, selvfølgelig skal der være forskelligt indhold på de 3 skærme.
Hvilke løsninger kan jeg så bruge?
Den med USB kan den bruges?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. september 2021 - 12:40 #4
#3
Kig på hvor mange skärmudgange der er og hvilke. Men ja, en USB (Gerne USB-C hvis du har det i computeren) burde fungere.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2021 - 12:51 #5
det bliver ikke med 4K opløsning på alle. Din hp har Intel UHD/HD Graphics - og det er typisk i den helt lave ende mht grafik-evner. Hvis du har en tablet som kan hente data via fx onedrive (fx regneark) så vil den ofte virke bedre som skærm #3.
Avatar billede HHA Professor
07. september 2021 - 12:56 #6
Hej alle sammen,

Jeg har lidt at gå videre med nu.
Takker for jeres hjælp.
Avatar billede HHA Professor
10. september 2021 - 07:31 #7
Jeg har markeret thomas_bk's kommentar som løsning, da den sikkert ville have virket, hvis min pc understøttede det i usb porten.