Avatar billede ZeBa Ekspert
07. september 2021 - 14:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Google Drive

Pludselig er der begyndt at dukke et skilt med Google Drive op,når jeg starter min pc. Når jeg forsøger at afinstallere det, får jeg at vide, at jeg skal slukke for Google Drive, men hvordan gør jeg det? Kan ikke finde det nogen steder.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. september 2021 - 17:00 #1
Jeg har fundet et link jeg håber kan løse dit problem:

https://support.google.com/drive/thread/16434010/how-can-i-disable-google-drive?hl=en
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2021 - 19:08 #2
de laver om på det, så det er primært en reklame for den nye version. Det er det gamle, der skal fjernes - hvis du ikke vil have det - og ellers, så skal det tilvælges (så de fjerner den gamle version, og så kan du fjerne google drev.
Avatar billede ZeBa Ekspert
08. september 2021 - 04:23 #3
#1: Hvor klikker jeg Backup and Sync?
Avatar billede ZeBa Ekspert
08. september 2021 - 04:24 #4
#2: Hvordan fjerner jeg den gamle version?
Avatar billede ZeBa Ekspert
08. september 2021 - 04:25 #5
#2: Når jeg forsøger at afinstallere det, får jeg at vide, at jeg skal slukke for Google Drive, men hvordan gør jeg det? Kan ikke finde det nogen steder.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2021 - 07:29 #6
Hvis du har klikket, at google kunne opgradere til Drev, så har samme installationsrutine fjernet 'Backup & Sync'.
Du har så et flerfarvet trekantet ikon i systembakken (google drev), klik på det, og i den lille popup, der vises, er et tandhjul top/højre. Klik på det, og vælg Afslut.
I windows startmenuen scroller du ned til 'Google Drive' højreklikker på den, og vælger 'Fjern' - når den så er væk, så genstart lige for en god ordens skyld.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. september 2021 - 22:01 #7
Jeg har ikke glemt det men har så meget om ørerne :(
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. oktober 2021 - 01:50 #8
Min IT-mand fiksede det igår, aner ikke, hvad han gjorde.
Men tak for alle kommentarerne :)