Avatar billede mort1 Ekspert
14. september 2021 - 18:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adobe Elements Organizer forsvundet

Min pc, kom, da jeg i Adobe Elements 2019 ikke kunne åbne Organizer, med en besked om at jeg skulle "prøve igen" eller oprette en ny ?????? (Organizer) - "Prøv igen" gav samme resultat, så jeg oprettede en ny ????? (Organizer), hvilket muligvis ikke var klogt, da jeg så tilsyneladende skal til at hente - og sortere alle mine billeder igen, hvilket ikke alene vil være surt, det vil være meget surt - Lader det sig på nogen måde gøre at finde den oprindelige Organizer ?
Avatar billede milter Ekspert
14. september 2021 - 19:53 #1
Har du prøvet at føre computeren tilbage til en tidligere opsætning, før problemet opstod, dvs. at gennemføre en systemgendannelse?

https://basisit.dk/systemgendannelse-windows-10/
Avatar billede mort1 Ekspert
15. september 2021 - 13:29 #2
Tak for hjælpen milter, det havde jeg ikke lige selv tænkt på, men det virkede, og sparede mig for dages arbejde.
Avatar billede milter Ekspert
15. september 2021 - 17:40 #3
Velbekom. Èn eller anden opdatering er sikkert skurken, og i de tilfælde vil en systemgendannelse næsten altid virke.