Avatar billede johnnylassen Seniormester
15. september 2021 - 20:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Google ting

Får en irriterende side hvergang jeg åbner google.
Jeg skal x at jeg ikke er en robot.
Følgende tekst står neden under:
Om denne side

Vi har registreret automatisk misbrug af Google, der sandsynligvis kommer fra en af ​​dine Chrome -udvidelser.
Vi foreslår, at du gennemgår og deaktiverer mistænkelige Chrome -udvidelser: support.google.com/chromebook/answer/2589434

IP-adresse: xx.xxx.xxx.20
Tid: 2021-09-15T18:41:29Z
Webadresse: https://www.google.com/search?
Har prøvet at deaktivere alt muligt uden held. Det må være muligt at kvæle det t...
Mvh Johnny
Avatar billede nopsen Ekspert
15. september 2021 - 21:08 #1
du opretter spørgsmål og nogen forsøger at hjælpe, men du forsvinder uden at melde tilbage, så gider ikke hjælpe her.

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/133475?last=1026311
Avatar billede johnnylassen Seniormester
15. september 2021 - 22:00 #2
Det link du har sendt forstår jeg ikke lige. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede nopsen Ekspert
15. september 2021 - 22:18 #3
Det er din historik over spørgsmål, i flere af dem har nogen svaret, og du har ikke reageret
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2021 - 00:43 #4
Du kan starte med at fjerne eller deaktivere tilføjelser/udvidelse som du har tilføjet til din browser.
Se, hvilken der giver dig problemer eller du kan nulstille dit Google Chrome.

--
Set dagen i lyset af seneste kommentar.
-Jeg hopper af tråden og byder dig fortsat god dag.
Avatar billede johnnylassen Seniormester
16. september 2021 - 07:08 #5
Tak for svar. Har prøvet at deaktivere tilføjelser uden held. :-(
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2021 - 09:36 #6
Avatar billede johnnylassen Seniormester
16. september 2021 - 10:59 #7
Løst. Siger tak