Avatar billede hagbartm Seniormester
20. september 2021 - 08:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

adgangskode

Jeg har lige installeret windows 10 det er så med adgangskode den kode vil jeg så gerne have fjernet det kan jeg bare ikke selv om jeg bruger netplwiz der kommer ikke den side frem hvor man kan fjerne fluebenet der kommer derimod en side hvor min email +administrator som er highlitet med blåt står
jeg har også prøvet start-instillinger-logon-pinkode virker ikke nogen gode ideer
Avatar billede 220661 Ekspert
20. september 2021 - 09:30 #1
Du skal ind og deaktivere funktionen "Hallo " der også er en login mulighed. Før får du ikke mulighed for at fjerne det tjek tegn for ikke at bruge kode ved logon.
Avatar billede hagbartm Seniormester
20. september 2021 - 09:53 #2
og hvordan gør jeg så det
Avatar billede hagbartm Seniormester
20. september 2021 - 10:04 #3
#1 jeg tror jeg fandt ud af det tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
20. september 2021 - 12:09 #4
Velbekomme😊