Avatar billede KristinaDK Novice
23. september 2021 - 18:37 Der er 4 kommentarer

Problem med sikkerhedskopi og gendan

Hejsa, så jeg sikkerhedskopirede min iPhone X, gennem min MacBook da jeg skulle nulstille min mobil pga. et problem. Det endte med at da jeg prøvede at gendanne den, kom jeg ved en fejl til at oprette en ny sikkerhedskopi og på den måde tror jeg, at jeg overskred min gamle kopi. For da jeg gendannede den, var der ingenting på den hvilket vil sige at jeg har mistet alt.
Så, er der nogle der ved hvordan jeg får fat i sikkerhedskopiringen fra tidligere, og ikke den nye uden noget?

Tak
- Kristina
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2021 - 18:55 #1
har du set i icloud?
Avatar billede KristinaDK Novice
23. september 2021 - 19:26 #2
Jeps, der lægger ingen sikkerhedskopi
Avatar billede INK Ekspert
24. september 2021 - 21:44 #3
Hvordan har du checket, at der ikke ligger en sikkerhedskopi i iCloud?
(Næsten) alle sikkerhedskopierer deres Apple dims til iCloud. Du kan ikke se kopien ved at gå på iCloud.com, men kun hvis du forsøger at gendanne fra iCloud. Så fortæl lidt mere.
Avatar billede INK Ekspert
24. september 2021 - 21:47 #4
Læs dette link, så kan du måske finde den første sikkerhedskopi på din Mac?

https://support.apple.com/da-dk/HT204215