Avatar billede arnepedersen Forsker
25. september 2021 - 12:11 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Office 2019

Har lige købt Office pakken, og når jeg åbner Outlook viser den i venstre kolonne to af mulighederne på Engesk.
Nemlig: Drafs (sendt) og Trash (papirkurv)

Hvordan ændrer jeg det til dansk?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2021 - 14:04 #2
Drafts er nu udkast/oplæg/kladde…
Avatar billede arnepedersen Forsker
25. september 2021 - 17:12 #3
Jørgen B resten af Office Outlook er på Dansk. Det er kun de to ord der er på Engesk.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2021 - 17:48 #4
Jeg husker at man kan rette dette, men har glemt dokumentation for dette.

Prøv dette her: Ikke samme emne, men reparation kunne være løsningen eller hente Office 2019 på dansk? (Bunden af link nummer to)
https://youtu.be/T6WEHZcEDNk

https://support.microsoft.com/da-dk/office/reparere-et-office-program-7821d4b6-7c1d-4205-aa0e-a6b40c5bb88b
Avatar billede Peter Guru
25. september 2021 - 19:49 #5
Hvis du har en IMAP konto så tror jeg at det er din udbyder der bestemmer. Men jeg er ikke sikker. Jeg har f.eks. en Sendt post, en sent items, en sent og en sendt mappe Hvis du bruger en Apple iPad eller iPhone til at sende mail samtidige med tror jeg at disse produkter kan lave rav i den. Nogen egentlig løsning har jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2021 - 11:07 #7
#6 Netop den... 😂👍

outlook.exe /resetfoldernames
Avatar billede arnepedersen Forsker
27. september 2021 - 11:46 #8
Det prøvede jeg, og det fjernede Trash og jeg fik slettet post hurra, men jeg har stadig Drafs stående. den vil jeg gerne slette, kan jeg de?
Og i øvrigt tak for hjælpen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. september 2021 - 14:13 #9
Drafts = Kladder

Har du en mappe der hedder kladder, vil jeg tro du uden problemer kan slette Drafts.

Du kan evt. prøve at oprette en mail, og lukke den i stedet for at sende den. Så skulle den gerne blive lagt i din "Kladde" mappe. Så kan du se hvilken mappe der har den fysiske funktion "Kladde"
Avatar billede arnepedersen Forsker
28. september 2021 - 10:25 #10
Jeg har en mappe der hedder kladder.
Når jeg gør som du beskriver lægger den sig i Drafts og ikke i kladder.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2021 - 15:54 #11
Når mappen 'kladder' ikke bruges, så slet den og slet den også i 'slettede filer'), så den ikke generer outlook - og derefter luk for alt office, og kør #6 en gang til - nu bør den kunne omdøbe uden at konflikte med navne i brug.
Avatar billede arnepedersen Forsker
02. oktober 2021 - 12:53 #12
Jeg har omdøbt den til vigtige mail. Da jeg brugte kladder til det.
Avatar billede arnepedersen Forsker
02. oktober 2021 - 17:00 #13
Fantastisk, nu virker det. Tusinde tak for Jeres hjælp. Jeg er meget taknemlig.
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. oktober 2021 - 18:06 #14
Jeg har afinstalleret alt Office og geninstalleret den. men der stod stadig Drafts og Trasch.
Men så skrev jeg : outlook.exe /resetfoldernames i kør som Ole Madsen anbefalede. OG SÅ KOM DET HELE PÅ DANSK.  Hurrrrrrra.