Avatar billede Utii Praktikant
26. september 2021 - 12:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ram 4GB 1,99 i brug der skal være 8GB

Hej jeg har et motherboard asrock 95 extreme og 2 corsairs dominator 2x2Gb ram klodser. Hvad skal jeg gøre for at min pc registrerer 8gb ram?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2021 - 13:04 #1
som https://www.amazon.com/Corsair-Dominator-Desktop-Memory-CMP4GX3M2A1600C8/dp/B003BYRLEA
så er der 2Gb på hver blok, og det plejer at give 4Gb i alt.
Der er ikke 2*2Gb på hver, af de 2 blokke.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2021 - 13:12 #2
Start "System oplysning" (Systemoplysning) som administrator og tage skærmdump og læg det ind her. Og husk at fjerne eller strege over "Systen navn" og "brugernavn" hvis de er synlige. Upload det her og kopier linket tilbage fra dette her:

https://imgbb.com/

-Derefter kan vi sagten levere hvad du har brug for.
Avatar billede kulawig Professor
28. september 2021 - 10:15 #3
husk lige at tjekke om du har et 32 eller 64 bit styresystem .... med 32 bit kan du kun bruge 4 gb alligevel

mvh