Avatar billede Morten Professor
27. september 2021 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Function til if

Hej

Har et problem med at få dette til at virke:
    function Test($value, $count, $values) {
        for($i = 0; $i < $count; $i++) {

            return "| " . strpos($value, $values) !== false . " |";
        }
$count = array();
foreach ($filterRegularNoneSaleArray as $keys => $values) {
    foreach ($orderArray as $key => $value) {
        $count++;

        if (Test($value, $count, $values)) {
            $noneSalePriceArray[] = $value;
            unset($orderArray[$key]);
        }

Min function Test, skulle gerne lave mulighed for at lave gentagene  strpos($value, $values) !== false Så jeg kan udelukke flere Produkt id

Håber der er nogle der kan hjælpe mig i den rigtige retning :)

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
27. september 2021 - 14:08 #1
for($i = 0; $i < $count; $i++) {
      return "| " . strpos($value, $values) !== false . " |";
}

ser meget suspekt ud.

$i bruges ikke inden i løkken og return vil afsluttet funktionen ved første gennemløb uanset hvad $count er.
Avatar billede Morten Professor
27. september 2021 - 15:50 #2
Hej Arne

Har du en god ide til hvad man så kan gøre :-)

Svar på det andet spørgsmål lukker jeg lige. Da dette spørgsmål har med det at gøre det er det samme projekt.

Bund og grund handler det om at få en min egen array til at arbejde sammen med en anden som altid er lavet hver gang man kommer til tak for ordre siden.
Og desværre er der ikke alle de opsninger jeg har brug for.
Så derfor skal have to ideer til at passe sammen, og slette de andre id som jeg ikke skal bruge. Så jeg har til sidst det jeg skal brug i den fordefineret array. Så det kan arbejde sammen.
Beklager min måde at for klar det på håber det giver lidt mening, noget man kan bruge til noget :)
Avatar billede Morten Professor
28. september 2021 - 12:04 #3
Fandt på en anden løsning lukker tråd :)