Avatar billede arne_v Ekspert
27. september 2021 - 14:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min tur til at have email problemer

Symptomer:
- jeg modtager ikke email om nye spørgsmål i de kategorerier jeg abonererer på
- jeg modtager ikke email om aktivitet i de tråde jeg følger
- et stykke tid (antal dage) får jeg notifikationer på siden (den lille alarmklokke øverst)
- men det stopper også og jeg kan så konstatere at mine kategori abonementer er forsvundet

Åbenlys konklusion:
- email til mig bouncer og der laves en automatisk unsubscribe efter at nok email er bouncet

Men jeg modtager masser af anden email på email adressen.
Avatar billede chrisrj Forsker
27. september 2021 - 15:12 #1
Jeg fik en mail på dette spørgsmål. :)
Og det er ikke den eneste xp-mail jeg har fået i dag.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. september 2021 - 15:27 #2
Jeg har selv i to omgange haft problemer i år, nemlig i maj og i juli. Jeg har YouSee som udbyder, og der aner de ikke hvad de har med at gøre. Den ene siger et, og næste gang tale man med en anden medarbejder der siger det modsatte. Jeg ved at der er flere på eksperten der har haft problemer med ikke at kunne modtage mails i perioder. Jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe, men det kan jeg desværre ikke.
Jeg oprettede en G-mail adresse samt et nyt brugernavn i sommer og den fungerer tilsyneladende. Jeg modtager i hvert fald dagligt mails på denne konto, men jeg skriver ikke fra denne. Den blev faktisk kun oprettet for at kontrollere om det var adressen fra YouSee. Det kunne det godt tyde på, for der var overhovedet ingen andre afsenderes mail end ekspertens, der ikke gik igennem.
Avatar billede INK Ekspert
27. september 2021 - 15:36 #3
Check lige om mails fra Eksperten ender i spamfilteret. Hvis dette er tilfældet, så skal du oprette mailadressen i webmail.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
27. september 2021 - 15:57 #4
Hej Arne

Jeg kan se vi havde modtaget en mail retur fra dig for noget tid siden, som bevirkede at mails efterflg. var blevet blokeret.

Jeg har fjernet blokeringen nu, og du burde begynde at få mails igen. Ellers må du gerne skrive herinde igen.

/Dan
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2021 - 16:08 #5
#4 Dejlig med hurtig respons👍
Avatar billede arne_v Ekspert
27. september 2021 - 16:36 #6
Jeg fik notifikation nu, så jeg tror at problemet er løst.

Takker mange gange for hurtig løsning.