Avatar billede reneblakoe Juniormester
28. september 2021 - 10:51 Der er 1 kommentar

problem med opdatering af Sonos app

Hej.
jeg har flg. problem i forbindelse med kommunikation mellem min pc  og Sonos højtalere.
Jeg har en Lenovo bærbar pc og 3 sonos højtalere. Jeg har ikke benyttet programmet til kommunikationen mellem de to i 1½ år. da jeg vil til at åbne programmet på min pc til kommunikationen mellem pc og Sonos,får jeg besked på, at programmet først lige skal lede efter opdateringer. Det er så her problemerne opstår, hver gang jeg forsøger at opdaterer får jeg en fejlmeddelelse 1101. jeg har været inde på Sonos hjemmeside og læst hvordan de mener jeg skal forsøge at løse problemet - genstarte router,  genstarte høtalerene m.v., men uden held. Er  der nogen der kan hjælpe mig?
Sidste gang (for 1½ år siden virkede programmet upåklageligt).
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2021 - 12:22 #1
Tja, det afhænger af SONOS højtaler model. Er det alle samme model er det sikkeret Sonos S2-app eller Sonos S1 Controller-app så prøv dig frem hvad det er.

Og det andet vil være om det afhænger af antivirus kan tillade forbindelser mellem hinanden ved Firewall regler på beskyttelsen.

Jeg havde en kunde som ikke sørgede for dette, mens jeg var hos antivirus-beskyttelse og hos Microsoft engang.

-Hopper af tråden. Held og lykke.