Avatar billede visto Professor
30. september 2021 - 14:48 Der er 3 kommentarer

Synkronisering af Edge virker ikke

Jeg ønsker, at synkronisere, så Edge på mine to computere åbner med de samme faneblade. Men jeg kan ikke få det til at virke; der synkroniseres ikke. I Indstilling for Edge > Profiler > Synkroniser er synkronisering slået til begge steder og Åbn faner Se de samme faner, når du skifter enhed er tilvalgt.

Der står nederst under profilindstillingerne, at man kan prøve at nulstille synkroniseringen, hvis det ikke virker. Det har jeg så gjort ved at logge ud på den ene maskine, nulstille synkroniseringen på denne, og derefter logge på igen og tilvælge synkronisering. Jeg har også prøvet at logge ud af den anden maskine og nulstille og derefter tilvælge synkronisering og lukket/genstartet browserne.

Hvad kan der være galt, siden det ikke virker?
Avatar billede puren Ekspert
30. september 2021 - 15:36 #1
Ved meget lidt om edge men kunne det ske at der er lidt problemer med den server som edge bruger til sync
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2021 - 17:12 #2
Hvad med at starte og se om begge er seneste udgaver. Er den dette, sørg for at du er logind med din konto, derefter prøv om på synkronisering?

Gå til "Indstillinger" -> Derefter næst sidste på bunden "Hjælp og feedback". -> Tryk derefter på "Om Microsoft Edge".
-Dette vil se om du har den seneste version.

https://youtu.be/0Vhc5URg6vs
Avatar billede visto Professor
30. september 2021 - 17:24 #3
Begge computere har samme og seneste version.

Jeg er logget ind, når jeg tjekker, om der synkroniseres.