Avatar billede KristinaS Juniormester
03. oktober 2021 - 13:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Telefon Samsung S21 google problemer

Ved godt det er et sted for hjælp til computere, men jer er desperat. Efter jeg har købt Samsung S21 har jeg problemer med Google/apps. Teksten står oven i hinanden. Det gør bl.a. at jeg ikke kan købe ting over nettet, da jeg ikke kan klikke på "bekræft køb" fordi der står anden tekst oven på. Når jeg søger på google står teksten også oven i hinanden. Meny appen, Google home appen og mange andre har jeg samme problem med.
Det er på alle mine enheder (Samsung S10 samt Samsung tablet), så det er ikke S21 der laver problemet.
Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan få hjælp. Samsung siger, at det ikke er deres problem. Og Google kan man ikke kontakte.
Er jeg så heldig at der et klogt hoved her, som kan hjælpe med at løse problemet? Jeg er hidsig og desperat :-D
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2021 - 14:26 #1
Kunne tyde på du i indstillinger (måske under tilgængelighed) har slået enten zoom eller større tekst til. Har ikke selv Samsung, men sådan ville det være på en iPhone.
Avatar billede KristinaS Juniormester
03. oktober 2021 - 15:18 #2
Nej, de står som de skal. Så det er desværre ikke det der er problemet. Har tjekket alle indstillinger. Og det er også et problem på min Samsung S10 telefon og min Samsung tablet. Så det må være et eller andet med min Google konto der driller.
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2021 - 15:21 #3
Har du prøvet at logge ind på din Google konto på en almindelig pc?
Avatar billede KristinaS Juniormester
03. oktober 2021 - 16:55 #4
Ja, der er ingen problemer på almindelig pc. Det er kun på Android enheder.
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2021 - 17:30 #5
Jeg har desværre ikke flere idéer om Samsung enheder udover reinstallation, opdatering og genstart.
Avatar billede KristinaS Juniormester
03. oktober 2021 - 18:04 #6
Ok, men tak for indsatsen :-)
PS: har lavet fabriksindstilling, opdateret, fjernet apps mm uden held.
Håber andre måske har en ide om hvad problemet kan være.
Avatar billede KristinaS Juniormester
05. oktober 2021 - 10:52 #7
Løst :-)
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
05. oktober 2021 - 11:29 #8
Er nysgerrig. Hvad var løsningen?
Avatar billede KristinaS Juniormester
05. oktober 2021 - 14:48 #9
Det var skærmopsætningen på S21 der skulle justeres helt ned. Hvordan det har kunnet gå ind og påvirke min S10 (som ikke havde det problem, før jeg overførte mine data fra den til min S21), forstår jeg ikke. Nu står al tekst på telefonen med småt, men heldigvis ikke oven i hinanden.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
05. oktober 2021 - 15:02 #10
Tak for informationen. Godt at du fik det løst!