Avatar billede annam Seniormester
03. oktober 2021 - 15:35 Der er 4 kommentarer

samsung g tablet, flytte aps mv til sdkort ?

Åh, jeg savner min gamle bærbare m Windows 7, aps er godt nok ikke nemme at  gøre noget ved.

Jeg har konstant beskeden på min tablet, at jeg har pladsmangel.
Jeg har prøvet at flytte så meget som muligt over på sd kort,
men det er jo aps der fylder.

Højest 10 som jeg selv har installeret, resten er alskens googlerelaterede, som jeg ikke rigtigt bruger.

Nogen tricks til at fjerne/ flytte disse ?
Avatar billede puren Ekspert
03. oktober 2021 - 16:37 #1
hey annam

prøv lige at sætte dig selv i vores sted, det er ikke nemt for os uden at vide mere, googler jeg samsung g tablet så kommer der mange forskællige modeller frem hvilken en er din? og hvad version af android er der på den??
Avatar billede annam Seniormester
03. oktober 2021 - 18:35 #2
du har ret Puren. Undskyld💚

Det er en Samsung Galaxy tablet fra 2016
Model nr SM-T585
Serie nr R52J318J7BK
Avatar billede puren Ekspert
03. oktober 2021 - 18:47 #3
hvis det er opdateret til android 8.1 mener jeg i den kommer den op med en meddelse om du vil kortet til ext eller internt lager
Avatar billede annam Seniormester
03. oktober 2021 - 19:25 #4
Det står 8.1.0

Jeg får ikke valget mlm ext eller intern...

Er det muligt at afinstallere Google fx Play film, den bruger jeg ikke
Og vil det kunne give mere plads?