Avatar billede KurtG Forsker
08. oktober 2021 - 13:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Delphi5. Indstille DriveCombobox mm

Jeg har en DriveComboBox, en DirectoryListBox og en FileListBox, som arbejder fint sammen.
Jeg vil gerne, at disse listboxe ved opstart af programmet indstiller sig efter en link, som jeg henter fra en tekstfil.

Er det muligt?

Jeg har søgt en del, men ikke fundet noget, der er til hjælp.
Måske har jeg ikke søgt på det rigtige!
08. oktober 2021 - 14:43 #1
Hej, jeg "kører" delphi 7.  kan du sende din kode, måske kan jeg hjælpe dig ?
Avatar billede KurtG Forsker
08. oktober 2021 - 19:39 #2
Jeg har ingen kode til netop den opgave, da jeg som sagt ikke ved, hvilke parametre og funktioner jeg kan bruge.
Kan jeg sende programmet til dig direkte, ikke fordi andre ikke må se det, men der er godt 800 linjer, og det ikke nok lige lovligt meget at liste her?
Mvh Kurt
09. oktober 2021 - 08:30 #3
Ganske OK.  Jeg er ikke hjemme i dag, men kan se på det sent i aften. (Lørdag).

mail:aldresse:  snestrup2016@gmail.com

MVH

KR
Avatar billede KurtG Forsker
17. oktober 2021 - 12:14 #4