Avatar billede mronet87 Forsker
10. oktober 2021 - 10:21 Der er 8 kommentarer

Template for model photos

Hej Alle Eksperter

Jeg er i gang med en hjemmeside/app, hvor jeg skal bruge billeder af 5 modeller, hvor vi har snakket om 12 måneder på min hjemmeside.

De templates jeg har fundet har kun været for fotografer. Er der nogen som ved, hvor jeg kan finde en template, at de har givet mig lov til at bruge deres billeder i x (fra dato til dato) antal tid?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
10. oktober 2021 - 10:40 #1
Hvis det er WordPress du tænker på, kunne en plugin som denne måske være løsningen:
https://wordpress.org/plugins/post-expirator/
Avatar billede mronet87 Forsker
10. oktober 2021 - 11:32 #2
Tak for svaret, men det er desværre ikke.

Jeg skal bruge en form/dokument som de skal skriver under på, at jeg må bruge deres billeder fra x dato til x. For beløbet af x.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
10. oktober 2021 - 11:44 #3
Se det var jo noget helt andet end i første opslag.

Kunne det være noget i den her retning:
https://www.facebook.com/groups/fvtemp/permalink/10153709155174746
Avatar billede mronet87 Forsker
10. oktober 2021 - 12:19 #4
Ja, men jeg kunne ikke rette eller slette min post efter den var lavet.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
10. oktober 2021 - 13:36 #5
Var det noget i den retning, som jeg sendte et link til?
Avatar billede mronet87 Forsker
10. oktober 2021 - 15:57 #6
Nej, den er alt for "detaljeret". Så er de bedre den jeg selv har fundet på engelsk og ellers må jeg selv lave den.
Husk på at det intet har noget at gøre med fotograf og model.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. oktober 2021 - 21:59 #7
Hvis vi "bare" snakker en formular, så kan du vel bygge din egen formular med et wordpress formular plugin?
De plejer at supportere ret dynamiske forme.
Avatar billede mronet87 Forsker
11. oktober 2021 - 06:24 #8
Nej, jeg skal bare bruge et dokument de skal underskrive, at jeg må bruge deres billeder fra x dato til x dato. Det skal kun bruges en enkelt gang, så en wordpress formular er ikke nødvendigt.
Billederne skulle bruges til en App (App og Play store), som næsten er færdig.

Jeg kan se at det letteste vil være at søge på nettet efter en enkelt formular eller selv lave den end at finde svar herinde (desværre).