Avatar billede mort1 Ekspert
13. oktober 2021 - 14:59 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

Office 2019 "kun til Windows 10"

Som det fremgår af mit andet spørgsmål, så er det tilsyneladende ikke muligt at hente et installationsprogram med Office 2019 - Da jeg ikke kan vente ret meget længere kan jeg blive nødsaget til at købe programmet igen, men når man søger, og finder Office 2019, står der, at det kun er til Windows 10 (altså ikke Windows 11) er det noget der hænger ved fra Win. 7 tiden, eller gælder det rent faktisk også Windows 11 ?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. oktober 2021 - 16:31 #2
Heidock burde kunne gøre så du kan hente .iso filen til den Office du har.
Du skal hente Windows .iso downloader på siden og så bør du kunne hente din .iso fil
https://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/67-microsoft-windows-and-office-iso-download-tool?highlight=WyJvZmZpY2UiLCJvZmZpY2VyIiwyMDE5LCJvZmZpY2UgMjAxOSJd
Avatar billede 220661 Ekspert
13. oktober 2021 - 16:36 #3
Ja Office 2019 kan ikke bruges på Win 8 og ældre systemer.
En veninde til mig havde købt den og måtte returnere købet med Microsoft. Det var der ikke problem med.
Jeg tænker den bør kunne bruges på Windows 11 dog (uden at vide det)
Windows 11 er jo i grudprincippet en Windows 10 med en nyere opdateret brugerflade, så jeg tænker den virker på Windows 11.
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2021 - 17:07 #4
Prøv dette link. Du skal logge ind med den Microsoftkonto, du har tilknyttet den pågældende licens. Du skal endvidere anføre licensnøgle for at få adgang til download.
https://setup.office.com/?ocid=PROD_AMC_CONS_MEE_ACQ_COMMERCE_SubsList_ColdStateCtrl&ref=AMC
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2021 - 16:05 #5
Har man ikke Microsoft konto kan man stadig hente fra #2
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2021 - 16:07 #6
Og det kræver ikke licens kode for download. Egentligt fjollet at Microsoft kræver en kode for at hente. Man kan jo ikke bruge programmet på sigt uden det er aktiveret.