Avatar billede Ajnbnb Juniormester
17. oktober 2021 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer swift sf314-52-590k [Acer Swift 3] vil ikke lade

Jeg sidder med en acer swift sf314-52-590k som ikke vil starte. Eller...den starter op og besked popper op med "critical low battery" og så lukker den igen.
Jeg noterer også at den lille lysdiode i laderkabel ikke lyser. Jeg er i tvivl om det er batteri eller lader den er gal med. Eller noget helt andet?
Er der nogen der har en løsning på dette? Jeg har forsøgt at google mig til hjælp men pt uden resultater der ændrer noget som helst. Jeg har ikke forsøgt at bruge et andet laderkabel, da jeg ikke har nogen af samme slags og jeg har ej heller udskiftet batteri da jeg så åbenbart skal skrue bunden af.
På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse opslaget :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. oktober 2021 - 13:27 #1
Jeg vil gætte på at batteriet er sygt - men det er dog kun et gæt.
Avatar billede INK Ekspert
17. oktober 2021 - 13:43 #2
Ser ud til, at laderen eller kablet er defekt eller ikke tilsluttet korrekt. Maskinen skal kunne køre med lader tilsluttet selvom batteriet evt. er sygt. Jeg gætter på batteriet intet fejler.
Avatar billede Ajnbnb Juniormester
17. oktober 2021 - 15:20 #3
Tusind tak til jer begge. Jeg smuttede i "Power" i håb om det var laderen. DET VAR DET. Support derhenne var så søde at tjekke med en af deres egne ladere - og straks der kom en fungerende lader i, startede den op som normalt! Tak til jer - og god service af "Power", synes jeg.
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. oktober 2021 - 16:51 #4
Godt det lykkedes.
Mht; Power er det vist en undtagelse.....😉