Avatar billede klavil Seniormester
17. oktober 2021 - 22:08 Der er 4 kommentarer

Iphone XS genstarter og er meget langsom?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig her.
Min Iphone XS begyndte i dag at være meget langsom. Den hakker i det og så genstarter den selv.
Jeg har prøvet at nulstille den, men den genstarter bare uden at være nulstillet.
Den gamle iphone kunne man holde 2 knapper inde i et stykke tid og den rebooted men denne her ved jeg ikke hvad jeg gør med. Den genstarter og har svært ved at finde signal og  alle apps går meget langsomt med at læse ind. Jeg har ikke installeret nye apps eller andet i dag, men havde den kun i lommen mens jeg var i haven og arbejde og da jeg kom ind igen og ville bruge den begyndte den på det. Den har gjort det samme i 5-6 timer
håber der er klog nok til at hjælpe mig
Avatar billede klavil Seniormester
17. oktober 2021 - 23:48 #1
fandt selv en løsning som jeg håber virker
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. oktober 2021 - 10:03 #2
#1 - Fint at det lykkedes. Du må gerne skrive hvad du gjorde, for så kan andre brugere på eksperten også se det, hvis nogen evt. skulle komme ud for samme problem. Husk også at markere som løsning (grøn streg)
Avatar billede klavil Seniormester
18. oktober 2021 - 19:16 #3
Ja det vil jeg gerne, men det lykkedes desværre ikke alligevel :)
fik ringet til Apple support og det viser sig at være en hardware fejl, så skal sendes ind til serviceraperation
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. oktober 2021 - 19:34 #4
Jamen så må den jo en tur på hospitalet.