Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 09:21 Der er 13 kommentarer

Hvordan sette inn eSkjermklop Forummet.

Har du et Problem på computeren er det smart med lidt Tekst.
Og så et Skjermklopp i Tråden.
Hvordan gjør jeg dette?
Jeg har gjort dette ,
mange gange -en en Professjonel kyndig Person har slette den fra min Bokmarkslinje er det noen der kan hjelpe meg med dette en URL Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 09:27 #1
Overskriten jeg ser nesten ikke på hvit Bakgrunn.
. Der skulle stå
Hvordan setter et Bilde fra min computer i Forummet compuyerword.
Håper jeg har skrevet riktig nå da. Takk.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2021 - 11:29 #2
Du kan bruke denne lenken til å sette inn bilde og dele med.

https://imgbb.com/
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 11:57 #3
Å nå ble jeg gld se denne      https://ibb.co/wBN81q1
Noen filer kunne ikke lastes - å er det men du regget kvelden min et meget fnt program
Stor Takk til deg for dett Arne.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2021 - 12:05 #4
Du har lagt til:
19 ganger Microsoft Office 2021 Professional Plus.
15 ganger Microsoft Office 2019 Professional Plus.
4 ganger Microsoft Home & Business 2021 for Mac.

Med et totalt beløp på 12062, - Danske kroner
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2021 - 17:15 #5
Som Jørgen B. skriver har du lagt alt for mange Office pakker i din kurv, og de forkerte??
Du behøver kun een til 139 kr
https://productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2019-professional-plus/
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 17:22 #6
Hva skal jeg svare på ditt inleg her - jeg har forsøkt i Norge Ja via Micooft - jeg vil ha Norskspråk - jeg har forsøkt i Danmark der endelig hadde dem fler språk for eks Norsk
og prisen var 400 kr men når jeg komm til kassen var Prisen 5.5 86.00 Danske kr jeg spurte hvofor men får okke svar.
Feilen er min sa dem vet bare ikke hvordan jeg skal løse dete for jeg nekter og betale mer en 400 kr for wt Program av Word.-
Mener du jeg må gi opp og bestille denne varen da.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2021 - 17:31 #7
Arne Som jeg læser det understøtter det link jeg har lagt alle sprog. Det skal vælges i program fladen til programmet:
https://ibb.co/cwJXmmQ
Om du så vil købe et andet sted er jo så dit valg. Godnat til dig herfra. Det må være sent hos dig :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2021 - 18:30 #8
# Jeg leser det Jørgen B Skriver her fikk jeg sjokk over det som str der.
Jeg ville et Program med Norsk  men Microsoft kunne ikke garantere at dette var Norsk når det skulle Brukes av meg i Thailand. Da ga jeg opp med Microsoft.

'Neste var en lenke jeg fikk av 220661  på et Word Program det var 2019 og Norsk
Jeg var taknemlig for den hjelpen.

Så ville jeg Bestille naturlig det - men egentlig vile jeg helst ha 2021til 399.00  for det var på lger men jeg reagerte på dette    https://ibb.co/Z8XpXCL
Se nøye på dette klippet her - Der står virkelig 399.00 Danske kr.
Ser dreved siden av står der Dkk 5.586.00  Og dette er prisen i Kassen forstod jeg
bare og betale - men jeg nektet gang på gan villeha en forklaring denne Prisen.
Firmaet var ikke villig til å svare  - jegspurte flere gange men ni-
Til slut måtte jeg finne ut hvorfor det var sådan Ta nå 5.586.00 og dele med 399 kr så får i svaret  ca 14 Programvare Av nevnte program.

Til nå har jeg enda ikke fått svar.
Jeg spurte hvi jeg betalte 5.588.00 og Bedriften trak ifra 399.00 vil jeg da få refundert resten -Nei intet svar fra dette Firma på dette. Hva og hvordan skal jeg løse dette selv det vet jeg faktisk ikke.
Nå har 220661 gitt meg et nytt tilbud det er 2019 versjonen sikke lavere i Pris -
men jeg tør ikke bestille dete helle nå pris vetjeg ikkeser det er 139.00 Kr  når dette også kommer til kassen kan du Gange det med ca 14 Programmer av 139.00 kr og det neter jeg og betale helt klart.
Og er svaret senker ikke dem prosen til normal pris så kjøper jeg okke dette programmet heller.
Ikke sikkert du forstår dette Jørgen B - men da bare beklager jeg . jeg stoler ikke på dette firma at dem refundere  det der blir betalt for mye.
Og det du skriver aner ikkehvor du hardette ifra. og det interesere meg ikkeheheller.
Men forstår jeg deg rett så ber du meg luke denne Trådn. Kanskje dette er løsningen - jeg hadde nå ventet en forklaring fra denne Bedriften men svaret er nei.
Ja får jeg kaskje gi opp for jeg gidder ikke betale 5.586 foret Wo0rd Program..ed pris på 399.00 kr
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2021 - 01:23 #9
220661 #5 Jeg vet at du vil hjelpe meg - men jeg tør ikke bestille dette Program du anbefaler #6 det er godt nok Word 2019 jeg har hatt dette før og fungerte helt fint.Jeg bare mistet dette for det var instalert i Gamle computer.
Når jeg nå har kjøpt ny computer da tenkte jeg hvorfor ikke kjøpe den nyeste på markede 2021 koster jo bare 399.00    (er du uenig i dette den er jo på lager for salg)
Menok jeg fårgodta dette da utenWord er jeg ferdig med Data  (og du vet Hvorfor)
https://productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2019-professional-plus/
Går jegpå Tilføy kurv - da havner jeg ved kassen for betaling - men da er summen en helt annenKjøpesummen blir da    (14 word Program x 139.00 Dk kr)  Ogdet vil jeg ikkebetale det forstår du også.
Jeg kontakter dette Firma og spør hvorfo er prisen så høy?  Svar sådan erdet bare Feilen er min? Skrev dem sa gikk jeg ned til det jeg vil ha bare 1 Word Program dem fortalte meg ikke dette det oppdaget jeg selv så fint da bestiller jeg for 1 Program koster jo bare 399.00 kr men der tok jeg feil  (forprisen varfortsatt  5.58600 kr prisen endret seg ike av den grunn om jeg gikk ned til bare 1 Word Program-Deres ka Deres Betalingskasse forandret seg ikke det var fortsatt5.586.00 Dk kr.
Jeg forstår det ikke menkan og nekter og nekter og betale dette.

Nu er jeg Gammal er der feil på min computer for jeg er tvunget til og bruke Gamle Data den nye er helt ute av drify jeg ble anbefalt og bruke en Person som var utrolig dyktig påData - jeg viste ikke dete var en Data idiot kjente ikke denne fyren var bare anbefalt åbruke han - Svar. jeg fikk sjok etter 3 dage uten Data - og du hadde blitt fly forbanna du hade du sett denne computer - han sa nemlig du Arne dukjøre meg Win 10 ja er ikke det ok jeg trives med Win 10 dasa han dette (vil du ha hjelp eller ikke vil dufå fiksa Ø så har du intet valg jeg gjørjobben for deg.
Jeg har vert syk i 3 Mdr nå - måte klare meg alene ser omtrent ikke Kona reiste hjem derhunkomfra 2 Døsfall først¨t hindes eldreBror også Gamle far døde han også alder hun kom tilbake 2 uker siden menreiste hjen 1 Mai - jeg er fysusk trett klare liteom dagene 86 År utenhjelp-
Og så få få hjelp av en Data idiot som urgir seg for å være Prof hadde jeg vert frisk hadde jeg klart oppgaven selv.
I dag har jeg en Defekt ny computer.
Jeg trenger 1 Word Program helst 2021- men nei får det ikke?
Jeg får 14 Word Program til enpris av 5.586 Dk kr  Ijeg nekter å betale dette.
Firmaet gidder ikke å sjekke sin Kasse for vedlikehold    (alt er min feil)jeg er ikke en Dataidio  jeg er ikke selv oppdatert for tiden på grunn av jeg har vert syk i flere Måneder men det er prisen man må betale i min alder vet du.

Jeg føler nåat jeg må lukke denne tråden har tapt nå og mitt liv med Data forsvinner sakte nå
Men til deg 118661 jeg har vert meget glad for all støtte duhar gittmeg i flere år.
Beste hilsen fra Arne i Thailand.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2021 - 02:59 #10
Jeg sender denne postennå og forventer et svat - vil dem selge til Normal Pris godtar jeg dette- er der noe jeg har msforstått da får dem bry seg med og svare skulle bare mangle.

Halo Support for det Digitale systemet i Danmark- jeg har sloss med jer i lang tid nå Og i har i dag har jeg dette spørsmål hvis I fortsatt selger Programvare.

så trenger jeg et Word Program  2021  har oppfattet at dette er lager vare.

Jeg er villig til og betale 399.00 for nevnte program  -  der står i oppsette
(Tilføy kurv)  Jeg forstår dette  er  vei til kassen  for Betaling  er dette korrekt  så Betaler jeg 399 Kr via Visakort jeg har.
Og jeg neklter og Betale  5.586 Danske Kroner  uten Garanti på at jeg får igjen  (5.586 Danske Kr   -  399.00 uten denne Garanti ordning  ja da kjøper jegingen ting fra dette Selskap for frem til nå an jeg ike se at dette Firma er Seriøst..

Er der noen innvindinger mot mitt foreslag så Venligst  svar tilbake.Takk for behandling  av dette  Ansvarlig selger må kunne klare dette..

Arne Mathiesen
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2021 - 16:35 #11
Har ikke nært læst det hele Arne, men kan forstå du ikke tør ofre de 139 kr for at se om der er norsk bokmål på.
Men man bør faktisk kunne downloade norsk udgave på Heidock.net.
https://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/67-microsoft-windows-and-office-iso-download-tool
https://ibb.co/y5L0HfH
Men du har jo nok taget en beslutning tænker jeg.
Jeg hopper af tråden her
Avatar billede 450025 Ekspert
22. oktober 2021 - 11:48 #12
Jeg er ikke vaskelg ikke vrang heller - lykkes jeg ikke med Wrd får jeg se på om jeg klare g få til Lebere offceen.
Nå er jeg så langt nede at jeg har det ikke godt lengre - jeg kjemper men veien er snart kort å sete seg i en stol å gi opp. -
Det er ikke man men alt rundt meg nå gjør det så vanskelig God hlg d. Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. oktober 2021 - 10:59 #13
Et Progrm skalskal  attid lastes ned - ikke bare Download i hyt og pine men Word så skal det xære fler språklig  program vare - På Dansk -Thai- tysk spansk kinesisk
Dette har Microsoft satt en stopper fo.
Du finner ikke en selger på Ebay der har Norsk mere alle jeg har vert i kontakt med svare NEI Norsk finnes ikke noen seir vi har kun 5 til 10 språk-
I Norge svare alle eller dem fleste vi selger ikke på Nett bare til dem som bor i <<<<<<<<<<<<<<norge ink Aldershjem-
Ikke uten for Norge
Noen forteller ink Microsoft vi har Norsk for dem der er bosatt i Norge kjøper du å bruker det uten for Noge gir ingen Garanti på at det er Norsk-
Du bor i Thailand derfor får du Thau Program fra ogg vi seller ikke fler språkli Programvare her -

Altana tiv flytt deg til Noge og bosette deg der.
Med registrering i Folke registeret og anskaffer deg Norsk Telefon Nummer
1 Nett butik sa det samme - men erbødig dette kan undgåes hvis du kjøper VPN da bor du jo i Norge da kan dukjøpe av oss et program til 1599. da vil det fungere bare husk å bruk VPN daglig.
Se opp for lidt skrivefeil - Hunden mpn kan Norsk s¨å den forst¨år meg
Fikk du svar?????????????
Arne.