Avatar billede Jane p Praktikant
23. oktober 2021 - 00:28 Der er 4 kommentarer

Låst ude af min Facebook

Jeg er låst ude af min Facebook, skriver at der sandsynligvis logget ind af anden person , det skete i forbindelse med at jeg logger ud for derefter at logge på men glemt kode ord og laver 3 forsøg og derfra hat jeg brugt timer for at komme på igen. Med indsendelse af ID osv  .ny 6 cifret kode via min e-mail og intet kan jeg gøre, de bliver ved med at skrive at der er fejl når jeg sender billed fil eller scan med ID HJÆLP
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2021 - 06:58 #1
Er ikke sikker her, men det er så ikke fordi du er logget på selv med et andet medie? (Ud over telefon kan det jo være pc tablet mm. som er sat til automatisk at logge på når du går ind på Facebook? Hvis det er sådan kan du måske lure koden ud på disse enheder, da de gemmes i browser indstillingerne.
Avatar billede Jane p Praktikant
23. oktober 2021 - 09:01 #2
Nej desværre begge mine pc har ikke fb app mere. Og er kun logget på telefon. Det opstår pludselig. Havde været på Facebook flere gange i løbet af dagen, Er logget på hele tiden og trykker bare på fb app på telefonen, som har fungeret de sidste 10 år ca . Problemet opstår da jeg skal svare på en profil uden for min venteliste i messenger, i forbindelse med et salg af møbler og da jeg er på fb finder hendes profil, en nabo iøvrigt, så det er en ok profil,  taster på hendes besked/messenger ikon låser min messenger.  Gør hvad jeg skal . Lukker ,genstarter, sletter app og installere ny app osv osv . Og derfra skal jeg logge ind på ny .taster kodeord forkert 3 gange ca ,hvorved jeg så står i denne situation med låst konto. Facebook beder om id osv alt er prøvet men når jeg er ved sidste øvelse,  altså sendt ID via deres formular.  Siger den fejl  prøv igen  senere på en lyserød tekst boks.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2021 - 09:03 #3
#2 Ok.
Jeg bruger ikke Facebook app. Jeg kører over browser, så kan ikke hjælpe mere her.
Avatar billede Jane p Praktikant
23. oktober 2021 - 19:23 #4
Mange tak for svar.  Jeg har været alt igennem og hele Facebook s formularer. Virker som om deres side  ikke Virker men man kan jo ikke kontakte Facebook på nogen måde eller se status på deres