Avatar billede MSR Juniormester
26. oktober 2021 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopier hel række hvis kolonne X-Z indeholder værdi

Jeg har en slags vagtplan, men en række standardkolonner (A-J) hvori der står noget om vagten. I kolonnerne K-BF har jeg så mulighed for at vælge hver enkelt medarbejder per vagt via en dropdown fra en anden side.
Når alle tidsperioderne er brugt, er vagten fyldt, men hvordan kan den enkelte se hvornår netop HAN skal på vagt?
Derfor ønsker jeg en træk af alle de rækker der indeholder (NAVN) i kolonne K-BF (inc standarddataen så man kan se hvad slags vagt det er).
Jeg har leget med Lopslag, Vopslag og sammenlign-indeks, men de kan ikke helt det jeg søger, og specielt ikke fordi der er mere en én række der matcher (NAVN).
kort sagt: kan jeg trække alle rækker fra Ark 1/2/3 til ark 4 hvis der "et eller andet sted i rækkerne" indgår et specifikt (NAVN)?
På forhånd tak
Avatar billede MSR Juniormester
26. oktober 2021 - 14:45 #1
Jeg glemte måske at skrive at der er mange vagter (rækker) samtidig. op til 500 per ark
Avatar billede MSR Juniormester
02. november 2021 - 12:53 #2
Lukker sp. Jeg har måttet finde på noget andet