Avatar billede s_m Seniormester
26. oktober 2021 - 22:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word åbner Soundhound

På en android telefon har jeg modtaget en mail med et word dokument (.docx).
Når jeg klikker på linket, starter word, men umiddelbart efter starter SoundHound, og word forsvinder.
Hvordan får jeg telefonen til at åbne dokumentet i word?
PS.
På en anden telefon magen til, åbner word fint dokumentet (samme mail) !!!
Avatar billede claes57 Ekspert
27. oktober 2021 - 12:41 #1
se efter, om .docx også er knyttet til SoundHound i indstillinger
Avatar billede s_m Seniormester
29. oktober 2021 - 08:38 #2
Tak, hvor ser jeg det (Samsung telefon)?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. oktober 2021 - 10:09 #3
jeg er på nokia, og der er det via:
Indstillinger / Apps & Notifikationer / Avanceret / Standardapps / Åbning af links
find SoundHound, og klik på den og ret data

Det er muligvis lettere at slette app helt, genstarte telefonen og tjekke, at word-filer åbnes rigtigt, og så evt hente SoundHound igen og teste.
Avatar billede s_m Seniormester
08. november 2021 - 08:24 #4
Løsning 2 (slet/geninstaller) virkede 😊
Tak for hjælpen.