Avatar billede ErikHg Ekspert
29. oktober 2021 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sletning af Googlefotos

Jeg har en masse Googlefotos, men vil gerne have disse fjernet.
Samtidig har jeg en Google Gmailkonto, som jeg gerne vil bevare. Er dette overhovedet muligt?
Jeg har været inde på flere sider på nettet, men det virker mere forvirrende end vejledende
.Man kan tydeligvis nemt få lagt fotos ind, man at slette dem igen, det skal åbenbare være svært.
Håber at nogen kan hjælpe.
På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2021 - 12:44 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2021 - 12:53 #2
Bruger selv Google Fotos. Men har kun ca 3 Gb billeder derinde. Det var en tur til USA jeg tog for 5 år siden. Det er jo noget nemmere at vise sådanne billeder når de ligger der :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
29. oktober 2021 - 14:01 #3
Det lykkedes👍
Takker mange gange.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2021 - 16:26 #4
Velbekomme ErikHg :-)